Translate

сряда, 30 септември 2015 г.

Music section: Royksopp






Песента е страхотна, клипът .... страхотна хрумка е това, че казва допълнителни думи между  редовете на припева. страхотна ...  има неща обаче, които не ми допадат...очите й са красиви, но УЖАСНИ ОБУВКИ :( ...  провалят  атмосферата на красиво, която са се постарали да построят технологично и светлинно и т.н..
с психиделичните танци - ок, някак ги приемам, защото  това е "модата" на съвременното танцово изкуство, не че съм експерт що се отнася до танците... просто това е придобито усещане, съвсем-.съвсем субективно.


допълнително гледах и "making of" на този клип и някои идеи ми се изясниха, там се обръща специално внимание на  камерата (супер интересно!)


И още една песен, която много ми харесва...



Аз по принцип си ги харесвам и може би ще допълня още няколко песнички, които ми допадат...

Няма коментари:

Публикуване на коментар