Translate

вторник, 1 септември 2015 г.

Introduction


Все пак... редно е първо да се представя малко по-официално:
Аз съм Милена Стоянова от Варна ... както споменах в първата си публикация, имам доста идеи, които искам да реализирам; ако поне 50 % от тези идеи успея да ги реализирам и от тях половината да бъдат  от полза (все на някого), то това ще ми донесе  океанско спокойствие и щастие . 
преди повече от половин година реших да започна да се уча и да се опитам да правя видеа в тубата. Изключително е интересен процесът на работа върху клипчетата, защото до този момент не бях се сблъсквала с такъв род проблеми... разбира се за всеки проблем си има видео туториал за справянето му, но в моя случай всичко е зависимо от ограниченото време. 
повярвайте... всеки път, когато трябва да пусна нещо, върху което не съм отделели достатъчно време е един компромис с моето чувство за естетика и  в крайна сметка - компромис с цялостната идея.  От друга страна - все още не съм направила клип, с който да съм напълно доволна...и слава богу... 
Намирам експериментирането и преоткриването на технологичните възможности на джаджите ( btw, въобще не принадлежа на  техническата нация )за изключително интересно и полезно занимание. Ултрависокото качество не винаги е най-важното...не искам да съм прекалено"професионална", защото целите ми на този етап не изискват това. Да, съвсем естествено се дразня, когато нещо може да бъде направено 10 000 пъти по-добре, но ТРЯБВА да се съобразяваме с приоритетите си...  


та, блогът е един -в няколко отношения -по-бърз начин да реализирам идеите си, да споделя мислите си и да ДАМ вместо само да консумирам информация.

(остава проблемът с нерешителността ми и говоренето пред публика, който с писане няма да се реши...сега той все повече се задълбочава, защото аз винаги бих предпочела да пиша вместо да заставам пред камера/ да говоря пред хора... но и на това ще се намери решение...)
















few words of wisdom to guide me through this :) 





Няма коментари:

Публикуване на коментар