Translate

сряда, 23 декември 2015 г.

Цайси



Вече имам очила!
проблемчета с очите имам от известно време и през март тази година получих рецептата си, но поради малко време се отказах да търся, защото лицето ми е твърде тясно и изборът беше много ограничен и това означаваше само едно нещо- мутаене по магазините, което няма как да се случи, когато нямаш нито времето, нито парите...
Отчетливи и резистентни главоболия не съм имала през последните месеци, но умората на очите определено се усещаше и мога да обвиня част от непродуктивността си именно с очите и разбира се раздразнението от размазаната картина...затова реших да се занимая с този въпрос веднъж за винаги. Решителността ми се отплати и попаднах на страхотна промоция и ми струваха само 40лв.

Вече имам очила...
вчера по пътя ги слагах и махах и беше забавно да чета регистрационните номера на колите...и като че ли всичко беше по-ярко и по-отчетливо с ясни ръбове ... определено имаше момент на еуфория и един по-дълъг момент на гадене... направо си  беше чиста кинетоза. Все едно някой ми бръкна в ухото, извади вътрешното ми ухо и го разтресе като преспапие. Това не беше забавно.НИКАК.

 и не ми стоят толкова зле, колкото си мислех...


Вече имам очила...
трябва ми едно слухово апаратче и може пък да стана малко по-адекватна в този толкова изискващ свят :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар