Translate

вторник, 29 декември 2015 г.

Содено лято ||| Baking soda

2015



да, не изглежда добре, но какво да се прави 





1.паста за зъби ( сода, олио, сол) ...  не повече от 1 -2 на седмица ми препоръча моята зъболекарка, все пак содата е доста силен абразив 
2.почистване на сребро ( аз използвах вместо парцалче, стара четка за зъби ( ето още една причина да не бързате да хвърляте четката си за зъби ... можете да я използвате за това или за почистване на труднодостъпни места, що се отнася до чистенето на къщата)
3.маска за лице... ами 4 лъжички вода+ 4 лъжички сода...престоява малко (10мин) и нанасяте на лицето...при условие да се прави 1 път в седмицата и то при мазна кожа... аз лично не си правя много козметични процедури ...да не кажа, че освен къпането за друго нямам време... ) Това, което забелязвам е, че кожата на лицето ми е  нормална, но се омазнява в областта на носа... и затова следващият път, когато пробвам тази дивотия наречена маска за лице ще е именно тогава, когато усетя, че имам проблем и то само локално...не виждам смисъла за нещо повече .
4. Хидратиране на устните- мед !  



а ето и откъде ми хрумна въобще да се захвана да пробвам със содата. Не съм на такъв етап да постигна 100% ограничаване на боклуците и едва ли ще го постигна, но съм убедена, че мога да постигна значително намаляване ...повече от 50 % .
 убедена съм, че и ти можеш, читателю...wink





1.know your garbage - опознай боклука си т.е. трябва да разгледаме какво изхвърляме, за да се фокусираме върху това, което съставлява най-голям процент от боклука.
2.Стъклени буркани и посуда, забравете пластмасовите прибори и чинии за еднократна употреба
3. Кърпи от плат вместо от хартия ( виж лекция по-долу). 
  От друга страна една приятелка смята това за нехигиенично... не мога да кажа, че няма право, затова просто трябва да се помисли още по-този въпрос. 
4.Коктейли ? - кажете на бармана, че не желаете чашата да се украсява. 
 Аз нямам традицията и апетита за коктейли, така че от това най-малко мога да пестя. 
5.Дрехи от втора употреба. 
И тук имам някой резерви, но ако си разумен купувач, няма проблем. 

Въпреки, че много от идеите циркулират, логични са, няма лошо да се повтарят и преповтарят, защото не знае човек, кога ще се отвори сгоден момент и даден съвет може да се използва.Така е и със съветите за житейските проблеми.



Надявам се, че тези 2 факта ще провокират любопитството ви за тази лекция, дамата има цяла книга бтв
1.Копривата не помага за уголемяване на устните !
2. Ние слагаме свещите си в хладилника, защото така те се запазват дълго време.






С края на лятото и началото на учебния сезон, експериментаторският ми дух западна и не съм правила съзнателни усилия да изпробвам нещо ново, което да измести необходимостта от ходенето до магазина. 

единственото, което мога да приведа като пример за  sustainability = устойчив живот е, че  пиша темите си на стара хартия, използвам стари тетрадки (които са много по-качествени от съвременните btw). Нещо, което се опитвам да правя през цялото си следване.  Също така, рисувам върху същата тази стара хартия или върху картончета, изрязани от опаковки... 
Използвам старите си химикали, които останаха от кампанията "морето не е за една ваканция", където брат ми ми помогна да сменим пълнителите на около 30 химикала . 

 *

2016 = по-малко боклук !
това прозвуча малко като стратегическа цел на СЗО
трябва да се видя как и какво точно ще направя, защото думите нищо не значат
и 3-то важно нещо- каквото постигнем, да го запазим стабилно във времето и да не се връщаме назад. Последното е най-притеснително. 

(...)Очаквам да добавя още много в тази статийка (...)

NOT FOR SHAMPOO !!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар