Translate

неделя, 6 декември 2015 г.

6.12

Защо?
ЗАЩО? 
ЗАЩО??? 
 Защо, когато ми предстои изпит имам толкова много истории, герои, думи в главата си, с които мога да напиша нещо, с размерите на ш***н роман, а когато имам "свободно" време и седна с тази цел ...мигам с празен поглед в пространството ...и нищичко не излиза
вече съм тотално изтощена от емоции: 
 ...паника за изпита
 + яд за отбиването на Музата ми, която се е спуснала в неподходящия момент
+страх за изпита
+  емоции от самите истории
+страх да не забравя всички детайли от историите
 + въпросът, който ме гложди от 4 курс, когато деменцията на едната ми баба безцеремонно се нанесе у тях и започна да се запознава с всеки един член на семейството ми ...отново и отново,  и отново, и отново  ... 
въпросът е колко ли  ще съжалявам,че не съм прекарала повече време със семейството си, с бъдещото си семейство -Коста  и приятелите, които наистина държат на мен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар