Translate

петък, 8 януари 2016 г.

Book section : Христина Стоева









Христина Стоева е неуморен писал, автор на гореизобразените  книги, но на първо място братовчедка на дядо. Въпреки, че не съм запозната в детайли в цялата й дейност-  прочела съм само някой от книгите като "легенди и предания за Черно море"  най-много ми харесва ...това е  и книгата, която беше подарена на брат ми и си я имаме в домашната библиотека преди да се запозная със семейство Стоеви.- тя е пример за мен, освен с писателската си дейност,  с активността си в Тракийското дружество ...въобще  ключовата дума тук е активност !
 (: работата сама по себе си да е двигател на мотивацията :)




а вие знаете ли историята на личността или събитието, което е патрон на улицата от адреса ви? 





Няма коментари:

Публикуване на коментар